QSP – GERH |
Aplicatie pentru gestiunea meselor in locatiile medicale
Program pentru gestiunea meselor in locatiile medicale, QSP – GERH asigura toate functionalitatile privind gestiunea stocurilor de alimente, gestiunea alimentelor, a regimurilor si a variatiilor de regim, a meniurilor utilizand planinguri de meniuri pe cicluri sezoniere. Datele sunt stocate intr-un mediu securizat (baza de date ORACLE).
Functionalitati principale :
- gestiunea stocurilor de produse utilizate pentru alimente grupate in meniuri pe familii si clase
- gestiunea furnizorilor
- interfata supla si puternica pentru regruparea produselor stocate in alimente care compun meniurile prin :
- fisa tehnologica (lista produselor cu cantitate, pret si % de pierderi la asamblare)
- modul operator pentru asamblarea produselor
- interfata supla si puternica pentru configurarea planingurilor sezoniere, recuperate automat in planingul meniurilor pe pacienti prezenti
- planing sezonier sau zilnic al meniurilor pentru pacientii prezenti cu posibilitatea personalizarii meniului pentru un pacient prezent
- gestiunea miscarilor si a absentelor
- gestiunea externilor, preadmisiilor si a iesirilor
- gestiunea meselor pentru insotitori
- ancheta « fara gust » si calculul valorii nutritionale
- editarea planingurilor
- statistici detaliate / sintetice pe perioada si :
- alimente consumate
- numar de mese
- lista alimentelor utilizate necesar de scos din stoc
- top meniuri utilizate
- instrumente de ajutor la introducerea datelor cu un modul de configurare performant (regimuri, variatii, alimente pe familii si clase, unitati de masura, rapoarte de conversie), utilizand tehnologia « drag and drop »
- help in interiorul aplicatiei si instrument de interogare a bazei de date utilizand instructiuni SQL